BIALY PASEK

Kompozycje zapachowe dla Ciebie

ZAPACHY DLA AIR Q PROLITEC

Istnieją zróżnicowania w doborze zapachów w zależności od regionów i krajów. W USA popularne są zapachy korzenne: cynamon, Francuzi preferują delikatne zapachy kwiatowe, Niemcy – kompozycje zapachowe owocowe – pomarańcze, melony.

Zapachy można podzielić na grupy zastosowań:

  • Wspierające sprzedaż

  • Wydłużające czas pobytu – często ekskluzywne nuty zapachowe wywołujące chęć posiadania – kojarzone z wysoką jakością – Calvin Klein, Hugo Boss – sklepy odzieżowe, jubiler itp. .

  • Pobudzające łaknienie – kawa, wanilia itp. – Restauracje, kawiarnie

  • Uspokajające – grapefruit, bazylia, lawenda, cynamon, mandarynka,- przychodnie stomatologiczbe

  • Ożywiające – cytrus, mięta – sale konferencyjne,

  • Polepszające koncentrację – bazylia, róża, jaśmin – szkolenia, biura

Marketing zapachowy stanowi przykład nowoczesnej koncepcji dzięki której współczesne firmy i marki mają coraz większe możliwości kreowania swoich produktów i usług. Jest to jedna z tańszych technik wpływu na percepcję konsumenta – jednocześnie niezwykle skuteczną ze względu na długotrwałość zapamiętania emocji poprzez zapachy. To sposób na wyprzedzenie konkurencji, wyróżnienie się wśród innych. Każdy z nas stosuje przy porannej toalecie , przecież taki osobisty marketing zapachowy – chcąc być atrakcyjniejszym w dobie wielkiej konkurencyjności – dlaczego to co poprawia naszą prywatną atrakcyjność nie miałoby przynieść takich samych efektów dla naszych firm.

AIR Q - zapachy link

Pobierz katalog