Kompozycje zapachowe dla Ciebie
ZAPACHY DLA AIR Q PROLITEC
Istnieją zróżnicowania w doborze zapachów w zależności od regionów i krajów. W USA popularne są zapachy korzenne: cynamon, Francuzi preferują delikatne zapachy kwiatowe, Niemcy – kompozycje zapachowe owocowe – pomarańcze, melony.
Zapachy można podzielić na grupy zastosowań:
-
Wspierające sprzedaż
-
Wydłużające czas pobytu – często ekskluzywne nuty zapachowe wywołujące chęć posiadania – kojarzone z wysoką jakością – Calvin Klein, Hugo Boss – sklepy odzieżowe, jubiler itp. .
-
Pobudzające łaknienie – kawa, wanilia itp. – Restauracje, kawiarnie
-
Uspokajające – grapefruit, bazylia, lawenda, cynamon, mandarynka,- przychodnie stomatologiczbe
-
Ożywiające – cytrus, mięta – sale konferencyjne,
-
Polepszające koncentrację – bazylia, róża, jaśmin – szkolenia, biura
Marketing zapachowy stanowi przykład nowoczesnej koncepcji dzięki której współczesne firmy i marki mają coraz większe możliwości kreowania swoich produktów i usług. Jest to jedna z tańszych technik wpływu na percepcję konsumenta – jednocześnie niezwykle skuteczną ze względu na długotrwałość zapamiętania emocji poprzez zapachy. To sposób na wyprzedzenie konkurencji, wyróżnienie się wśród innych. Każdy z nas stosuje przy porannej toalecie , przecież taki osobisty marketing zapachowy – chcąc być atrakcyjniejszym w dobie wielkiej konkurencyjności – dlaczego to co poprawia naszą prywatną atrakcyjność nie miałoby przynieść takich samych efektów dla naszych firm.
Pobierz katalog